Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
HOME
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Privacy Statement
Current
Archives
Announcements
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 33 (2020): Cuaderno de Pedagogía Universitaria
Vol. 17 No. 33 (2020): Cuaderno de Pedagogía Universitaria
DOI:
https://doi.org/10.29197/cpu.v17i33
Published:
2020-01-17
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial
Cuaderno Pedagogía Universitaria
4-5
PDF (Español (España))
Artículos científicos
Strategies to combat ageism: positive education about aging or intergenerational contact?
Raquel Lorente Martínez, Paula Brotons Rodes, Esther Sitges Maciá
6-16
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Teaching to litigate in Law: a practical experience at the University of Pinar del Río
Lisett D. Páez Cuba, Adoración Carballo Moya
17-28
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Concepts and practices of history teachers on the didactic construction of historical time mediated by the use of ICT
María Guadalupe López Filardo
29-43
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Teaching techniques for initial teacher training: "Teach like a champion" program
Lidia Losada, Ruth Pérez Elsevif
44-56
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Teacher training by competences in the current Venezuelan context. An approach from the voice the college professors
Josefina Balbo
57-70
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Increased motivation from the creation of multimedia resources in a course in Soil Science
Leticia Jiménez Álvarez, Natacha Fierro Jaramillo, Pablo Quichimbo Miguitama, Carlos Ortiz León, Juan Carlos Maldonado Vivanco, Daniel Capa Mora
71-83
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Instagram as a teaching resource to develop creative writing: micro story case
Faustino Medina
84-93
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Cognitive operations used in the production of academic texts
José Alejandro Rodríguez Núñez
94-103
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Interpretive analysis of the accreditation process based on the design of academic and management management recommendations at the Faculty of Administration of the National University of Colombia, Manizales headquarters
Uriel Bustamante Lozano, Guillermo Harvey Hernández Henao
104-120
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Pasos y huellas
Margaret Felicia Donaghy's interview
Cuaderno Pedagogía Universitaria
121-123
PDF (Español (España))
Reseñas
El Practicum y las Prácticas en Empresas en la formación universitaria Miguel A. Zabalza, 2013, book review
José Rafael Pérez, Rosa Noyola
124-127
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
social networks
Directorios y Bases de Datos
Databases & Diretories
Current Issue
issn
ISSN 1814-4152 (online)
ISSN 1814-4144 (print)
Language
Español (España)
English