Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
HOME
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Privacy Statement
Current
Archives
Announcements
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 26 (2016)
Vol. 13 No. 26 (2016)
DOI:
https://doi.org/10.29197/cpu.v13i26
Published:
2017-07-31
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
2
PDF (Español (España))
Ventanas abiertas a la pedagogía universitaria
Teacher professional development: between the conceptual proliferation and the low incidence in classroom practice
Denise Vaillant, Lourdes Cardozo-Gaibisso
5-14
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Professional Teacher Training: Realities of Inclusive Education
Danny Rivera Flores, Corina Núñez Hernández
15-25
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Ecos desde las facultades
How do secondary education pedagogy students become teachers in Chile?
Margot Recabarren Herrera
26-35
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
B-learning and flipped classroom as tools for the development of active learning, in higher education
Jeanette Chaljub Hasbún
36-47
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Pasos y huellas
Entrevista al profesor Dinápoles Soto Bello
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
48-51
PDF (Español (España))
Reseñas
Reseña del libro Sin fines de lucro. Por qué la democracia necesita de las humanidades
Clara Elena Cruz Marte
52-54
PDF (Español (España))
Voces de nuestros lectores
La peña pedagógica
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
3
PDF (Español (España))
Voces de nuestros lectores
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
4
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
social networks
Directorios y Bases de Datos
Databases & Diretories
Current Issue
issn
ISSN 1814-4152 (online)
ISSN 1814-4144 (print)
Language
Español (España)
English