Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • HOME
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Submissions
    • Privacy Statement
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 15 No. 30 (2018)

Vol. 15 No. 30 (2018)

					View Vol. 15 No. 30 (2018)
DOI: https://doi.org/10.29197/cpu.v15i30
Published: 2018-07-19

Full Issue

  • PDF (Español (España))

Editorial

  • Editorial

    Cuaderno CPU
    2
    • PDF (Español (España))

Artículos científicos

  • Proof-readers: a key resource in the phd thesis writing process

    Laura Colombo
    3-11
    • PDF (Español (España))
    • HTLM (Español (España))
  • Memes as analysable discourse in the classroom

    Faustino Medina
    12-21
    • PDF (Español (España))
    • HTLM (Español (España))
  • Valuation by the student of the learning strategy through research projects against

    María Julia Diz López, Margarita Valcarce Fernández, María del Rosario Castro González
    22-36
    • PDF (Español (España))
    • HTLM (Español (España))
  • Architectural interventions in the environment: Teaching and learning strategies that develop students’ environmental awareness

    Orisell Medina Lagrangge
    37-54
    • PDF (Español (España))
  • Socratic Mastery and citizen democratization; a possible remedy to the disorientation of the current academy

    Joan Enric Campà Molist
    55-66
    • PDF (Español (España))
    • HTLM (Español (España))

Pasos y huellas

  • Entrevista al profesor Fernando Arturo Russell Duarte

    Cuaderno CPU
    67-69
    • PDF (Español (España))

Reseñas

  • Reseña del libro El Aprendizaje-Servicio en educación superior

    Cuaderno CPU
    70-72
    • PDF (Español (España))

Voces de nuestros lectores

  • Voces de nuestros lectores

    Cuaderno CPU
    73
    • PDF (Español (España))

Make a Submission

Make a Submission

social networks

 Academia

Directorios y Bases de Datos

Databases & Diretories

Scielo

Google Scholar

EBSCO

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

issn

ISSN 1814-4152 (online)

ISSN 1814-4144 (print)

Language

  • Español (España)
  • English

licencias

LICENSES

Esta obra forma parte de la membresía de CrossRef, registrando allí los doi de sus artículos. 

Para asegurar la originalidad de los trabajos publicados, Cuaderno de Pedagogía Universitaria cuenta con el servicio de prevención de plagio académico. 

https://www.turnitin.com/

Esta obra está bajo la licencia de Creative Commons Reconocimiento-Nocomercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional. 

https://creativecommons.org

Pontificia Universidad Católica Madre y Maestra (PUCMM), Centro de Desarrollo Profesoral (CDP). Santiago y Santo Domingo, República Dominicana.  Contáctenos.

 
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.