Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
HOME
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Privacy Statement
Current
Archives
Announcements
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 24 (2015)
Vol. 12 No. 24 (2015)
DOI:
https://doi.org/10.29197/cpu.v12i24
Published:
2017-02-03
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
2
PDF (Español (España))
Ventanas abiertas a la pedagogía universitaria
Fundamental aspects in defining teachers and their role
Wilfredo Rosario Carrión
14-20
PDF (Español (España))
Factors that determine PUCMM-CSTA students’ sense of belonging
Leyda Brea Sención
21-38
PDF (Español (España))
Communication skills and their impact on the understanding and development of discourseacademic production
José A. Rodríguez Núñez
39-43
PDF (Español (España))
Ecos desde las facultades
The summary strategy: improving reading comprehension in law students
Sahyly Wehbe
44-51
PDF (Español (España))
Pasos y huellas
Alexandra Borbón La academia y yo, esencia que se disfruta y se comparte
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
52-54
PDF (Español (España))
Reseñas
Reseña del libro La utilidad de lo inútil. Manifi esto, de Nuccio Ordine
Wilson E. Genao
55-58
PDF (Español (España))
Voces de nuestros lectores
Voces de Nuestros Lectores
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
PDF (Español (España))
La peña pedagógica
Peña Pedagógica
Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
3
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
social networks
Directorios y Bases de Datos
Databases & Diretories
Current Issue
issn
ISSN 1814-4152 (online)
ISSN 1814-4144 (print)
Language
Español (España)
English