Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • HOME
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Submissions
    • Privacy Statement
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 12 No. 24 (2015)

Vol. 12 No. 24 (2015)

					View Vol. 12 No. 24 (2015)
DOI: https://doi.org/10.29197/cpu.v12i24
Published: 2017-02-03

Full Issue

  • PDF (Español (España))

Editorial

  • Editorial

    Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
    2
    • PDF (Español (España))

Ventanas abiertas a la pedagogía universitaria

  • Fundamental aspects in defining teachers and their role

    Wilfredo Rosario Carrión
    14-20
    • PDF (Español (España))
  • Factors that determine PUCMM-CSTA students’ sense of belonging

    Leyda Brea Sención
    21-38
    • PDF (Español (España))
  • Communication skills and their impact on the understanding and development of discourseacademic production

    José A. Rodríguez Núñez
    39-43
    • PDF (Español (España))

Ecos desde las facultades

  • The summary strategy: improving reading comprehension in law students

    Sahyly Wehbe
    44-51
    • PDF (Español (España))

Pasos y huellas

  • Alexandra Borbón La academia y yo, esencia que se disfruta y se comparte

    Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
    52-54
    • PDF (Español (España))

Reseñas

  • Reseña del libro La utilidad de lo inútil. Manifi esto, de Nuccio Ordine

    Wilson E. Genao
    55-58
    • PDF (Español (España))

Voces de nuestros lectores

  • Voces de Nuestros Lectores

    Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
    • PDF (Español (España))

La peña pedagógica

  • Peña Pedagógica

    Cuaderno de Pedagogía Universitaria PUCMM
    3
    • PDF (Español (España))

Make a Submission

Make a Submission

social networks

 Academia

Directorios y Bases de Datos

Databases & Diretories

Scielo

Google Scholar

EBSCO

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

issn

ISSN 1814-4152 (online)

ISSN 1814-4144 (print)

Language

  • Español (España)
  • English

Pontificia Universidad Católica Madre y Maestra (PUCMM), Centro de Desarrollo Profesoral (CDP). Santiago y Santo Domingo, República Dominicana.  Contáctenos.

 
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.